12 Şubat 2012 Pazar

çok yorgunum

belki de kurumsal yaşam bana göre değil. neye inat dayanmaya çalıştığımı bilmiyorum. iş çok yoğun, işleri doğru yürütebilmek adına tüm enerjimi yaptığım işlere harcıyorum ve akşam eve döndüğümde inanılmaz yorgun oluyorum. bunun yanı sıra, hayatım iş oldu sanki, sürekli işten bahsediyorum ve hemen hemen her gece rüyamda ertesi gün yapmam gereken işleri görüyorum. bu normal mi, yoksa ben kafayı mı yiyorum, bilmiyorum. sinirlerim genelde çok gergin ve patlamaya hazır bomba gibiyim sokaklarda. sakin kişiliğim manyak bir kişiliğe dönüştü sanırım, endişeliyim.

"You know I can't sleep, I can't stop my brain
You know it's three weeks, I'm going insane
You know I'd give you everything I've got
for a little peace of mind
I'd give you everything I've got for a little peace of mind"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder