7 Haziran 2011 Salı

değişim iyidir

Değişim kurumsal yaşamın değişmeyen mottolarından biridir. Etrafınıza bir baksanız herkes değişime inanılmaz açıktır, herkes değişim çabası içindedir. Halbuki kurumların kültürleri yıllar içinde oturmuştur ve değişim karşısında esnek olamayabilir. Kısaca değişen sadece görüntüdür, zihniyet çok zor değişir. 
Ben de son günlerde çalıştığım şirket için küçük, kendim için büyük bir değişim yaşadım. Yıllardır yaptığım ve artık piri olduğum işleri bırakıp yepyeni bir alanda göreve başladım. Daha ilk günden değişimin bana ne kadar iyi geldiğini anlatamam. Bir şeyler değiştirmek gerçekten zor, geride pişmanlıklar yaşar mıyım acaba düşüncesiyle harekete geçmek ise imkansız. Değişim öğrenmek ve kendini yenilemek için çok büyük bir fırsat, zor olan geçiş dönemi. Onu da atlatmak için eski deneyimlerimden edindiklerimi yeri geldiğinde kullanmak üzere saklı tutarak kendimi yeni bilgilerle donatacağım. 
İnsan aslında biraz zorlanıyor, konfor alanını bırakıp bilnmeyene doğru ilerlerken. Kurumsal hayatım yine aynı kurumsal hayat. Belki ileride daha köklü değişikliklere ihtiyaç duyabilirim ama şimdilik bu değişim iyi geldi. Heyecanlıyım, oh yeah!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder