1 Haziran 2011 Çarşamba

2+2= ?

işe başlarsınız, size basit işler verirler, dersiniz ki ofis hayatı zor tabii beni baştan korkutmak istemiyorlar, yavaş yavaş ağırlaşacak. zaman geçer verilen işlerin niteliğinin değişmediğini görürüsünüz. açıkçası bazen okulda verilen ödevleri yapmak işteki sorumluluğumdan daha ağırdı ve ben daha çok çaba harcamıştım öğrencilikte başarılı olabilmek için, dersiniz. 
ben böyle bir senaryo yaşadım ve uzun süre kendime sordum madem böyle bir iş yapacaktım ben neden okudum yıllarca üniversitede?
artık sormuyorum kendime bu soruyu, kurumsallaştıkça farklı yorumlamaya başlıyorum çünkü çoğu şeyi ve zihnim de farklı çalışmaya başladı. dedim ki kendime 'unut üniversiteyi, güzel yıllardı geçti gitti. şimdi kurumun normlarına göre hareket etme zamanı. oyunu kurallarına göre oyna!'
çünkü fark ettim ki üniversitedeki bilgilere göre yürümüyor burada işler, farklı sistemler geliştirmek lazım başarılı olabilmek için iş hayatında.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder