26 Mayıs 2011 Perşembe

bugun değil her gün cok kurumsalsın şekerim




son günlerde en çok duymak istediğim şey ne kadar kurumsal göründüğüm. cidden aylardır buna kasıyorum ben. herhangi bir yanlış algıya yer vermeyecek şekilde kendi çapımda kurumsal bir imaj oluşturmaya çalışıyorum. aylardır kişiliğimi yansıtmayacak kıyafetler giyiyorum sadece belirgin renklerin hakimiyetinde, kişiliğimi yansıtacak herhangi bir aksesuarla bile tamamlamıyorum giydiklerimi. akılda kalmak istemiyorum, dikkat çekmek istemiyorum çünkü. buna da alışmak epey zamanımı aldı, alışmak gerekir miydi tabii tartışmalı ama neyse. işe başlayana kadar kıyafet alırken kendime dikkat çekici, düşüncelerimi, karakterimi yansıtacak kıyafetler seçerdim. ne zaman işe başladım en silik, iddiasız, dikkat çekmeyen, klasik kıyafetlere yoğunlaşmaya başladım. desenli, kabartmalı, yazılı tshirtlerden uzaklaştım, bir kotla bir kış geçirmeye başladım, sadece haftasonları serbest giyiniyorum, onda da bazen dışarı bile çıkmıyorum derken gündelik kıyafet almamaya başlamışım kendime. ve artık en çok zorlandığım şey günlük hayatımda nasıl giyineceğim oldu.
artık sadece iş günlerinde değil haftasonlarında da oldukça kurumsal giyiniyorum, neler ettin bana kurumsal yaşam??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder