14 Mayıs 2011 Cumartesi

iş hayatında beni gıcık eden şeyler


böyle bir liste oluşturmak beni daha da gıcık eder mi bilemedim ama içimde tutacağıma yaz gitsin ya dedim.Bunların hepsine dair ayrı hikayem var, bu listeye baktıkça onları hatırlayıp yazabilirim.
  • ağır vasıta olmalarına çok da bir iş yapmamalarına rağmen çok çalıştığı düşünülenler
  • her hareketinden yapmacık olduğu belli olsa da yöneticilerin bu davranışlara prim vermesi
  • kişilerin sadece kendini düşünmesi ve kendini daha iyi gösterebilmek adına başkalarını kullanması
  • saçma sapan dedikodularla kişilere imaj yapıştırılması
  • çalışıp çabalasan da hakettiğin değeri görememek
  • tek tip düşünce yapısının prim görmesi
  • farklı düşünenlerin olumsuz yargılanması
  • adaletin işlememesi
tüm bunlar beni inanılmaz yıpratıyor ve üzüyor. diyorum kendi kendime insanlar gerçeği görmekten çok mu aciz yoksa sen fazlasıyla mı gerçeksin??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder