22 Ocak 2012 Pazar

iş arkadaşından yakın arkadaş olur mu?

İş arkadaşı korkutucudur ilk başta, görünürde çok samimidir sizinle ama her iki taraf da her an gelecek kazığa hazırlıklı olmak zorundadır bu nedenle de samimi görüntünün altında yapay tavırlar vardır.

Kendi açımdan baktığımda şu an görüştüğüm samimi arkadaşlarımın çoğu işyerinden arkadaşlarım. Aynı ekipte beraber çalıştığım bir arkadaşım var mesela, iş dışında da sürekli görüşürüz. Ya da başka departmanlardan arkadaşlarım var, beraber çalışmıyoruz ama beraber dışarı çıkarız, aynı evde kalırız hatta tatile bile beraber gittiğim kişiler oldu. Bu konuda kendimi gerçekten şanslı hissediyorum, çünkü hem keyifli zaman geçiriyorum arkadaşlarımla hem de işyerinde canımı sıkan bir şey olduğunda beni çok iyi anlayabiliyorlar, açıkçası hayatım onlar olmadan anlamsız olurdu.

Yine de arkadaş seçiminde hata yapabiliyorum tabii ki. Geçenlerde bir arkadaşıma işte olan bitenlerle ilgili dert yanıyordum ve bana bir işveren gözüyle yaklaştığına şahit oldum. Adeta şikayet ettiğim patronlar gibi konuşuyordu ve bu sahte yüzünü görünce çok şaşırdım. Bana tuhaf gelen şu; bu konuşmayı patronla da yapsam aynı şeyi söylerdi o zaman bu kişi benim yakın arkadaşım değil, sadece iş arkadaşım. Yıllardır maskeleri takıp dolaşamadığım için bir türlü işte başka normalde başka olan insanlardan koşarak kaçıyorum artık! Çünkü hangi yüzlerinin gerçek olduğunu anlayamıyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder