24 Ocak 2012 Salı

patrondan nefret ediyorum!

Aslında sürekli patronlardan şikayetçi bir profil çizmek istemiyorum ama sanırım benim şansıma çalıştığım insanlar hep arıza oldu, çok az kişiyi gerçekten örnek alabildim kendime, diğerleri de bana ileride nasıl bir  yönetici olmayacağımı öğrettiler, eh bu da bir kar sayılır belki de.
Proje bazlı çalıştığım için sürekli başka kişilerle beraber çalıştım, çalışmaya da devam ediyorum. Bir süredir beraber çalıştığım insan ise beni delirtmek yönünde ciddi çaba harcıyor. Neyse ki önümüzdeki günlerde (umarım!) şu an üzerinde çalışıyor olduğumuz proje tamamlanacak ve ben de bir daha bu kişiyle iş üretmeye çalışmayacağım.
Projeye ikimiz de aynı zamanda atandık ancak bu insan hiçbir şey öğrenmeye meraklı olmadığı gibi tüm işi bana yaptırma çabası içinde oldu her zaman. Ve işin daha da ironik tarafı hiçbir şey bilmediğinin farkında olmaması ve sürekli beni bir şey bilmemekle suçlaması. Öncelerde bu duruma çok içerliyordum, üzülüyordum, hatta ofiste sinirimden ağladığım bile oldu. Şimdi ise çok tuhaf birine dönüştüm. Bana bir şey soruyor, kibarca anlatıyorum, tabii ki anlamıyor en az 10 kez daha soruyor, ben çileden çıkıyorum sonra bana otorite taslamaya çalışıyor. Hiç kimse kusura bakmasın ama karakteri olmayan bir insan hangi mevkide olursa olsun ben ona saygı duyamam.
Sinirlerim gerçekten çok geriliyor ve bu insanın içinde herhangi bir  şekilde iyi niyet taşıdığına zerre kadar inanmıyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder